מה זה יחסי ציבור ואיך עושים את זה בעצמינו למוצר שלנו
מה זה יחסי ציבור
ואיך עושים את זה בעצמינו למוצר שלנו
עשרת הכללים לחשיפה תקשורתית בהפעלה עצמית:
כל עסק / יוצר יכול לפרסם בתשלום, אך לא כל אחד יכול להגיע לתקשורת ולקבל חשיפה אמיתית.
יחסי ציבור הם גורם מתווך בין עסק או יוצר לבין גופי התקשורת. תפקידם לבחון את הדרכים המתאימות להציג את בית העסק בפני הכתבים בכדי שאלו ירצו לשמוע עוד ולחשוף אותו בתקשורת.
בעצם יחסי ציבור זו חשיפה תקשורתית. מטרתם להכיר לציבור או לקהל יעד ספציפי את המוצר / בית העסק/ היוצר- וליצור אצלהם רצון ואף צורך לקנות את המוצר שהוא מציע.
כרגע, בית העסק שלך מוכר לך וללקוחותיו. כשתחשף בתקשורת קהל היעד המורחב ידע עליך ויוכל להעזר בך.
למי שמעוניין לצאת מהקונכיה, ולדאוג לחשיפה איכותית ורחבה, כדאי להתראיין בתקשורת.
יש לקוחות שמגיעים מפרסומות, ויש לקוחות שמחפשים מידע לפני שהם מגיעים. את המידע הם מקבלים בכתבות בעיתונות ובאינטרנט וכן בתכניות אקטואליה וחדשות בטלויזיה וברדיו. חשיפה תקשורתית חושפת את בסיס המידע של העסק בכתבות ובאייטמים תקשורתיים וכך הלקוחות יכולים לקרוא עליו ועל תחום מומחיותו.
לפרטים נוספים, ענתי דגן, בעלת דגן תקשורת- משרד ליחסי ציבור וייעוץ תקשורתי
www.daganpr.co.il 052-3077783