השוואה בין יחסי ציבור לבין פרסום – ענתי דגן
השוואה בין יחסי ציבור לבין פרסום
מה אתה מקבל מחשיפה תקשורתית/ ממשרד יחסי ציבור, לעומת מפרסום ממומן?
אמינות ברת השגה. שיווק בעזרת משרד יחסי ציבור מקנה לעסק שלך יתרון שאין להשיגו בדרך אחרת– גיבוש מסר אמין ואובייקטיבי אצל קוראי הכתבה עליך. צרכני התקשורת כבר יודעים, שכשהם קוראים ידיעה בעיתון, מישהו כבר בדק עבורם לעומק את הנושא.
יחסי הציבור משאירים אותך תמיד בתודעה. כך תוכל להחשף בשלל דרכים ובאמצעי תקשורת מגוונים: במדיה מסורתית– עיתונים ומגזינים, באלקטרונית המשודרת- טלוויזיה ורדיו, במדיה החדשה והחברתית- בפורטל חדשות מקוון או ביומני בלוג אינטרנטיים. .
חשיפה גדולה בהשקעה פשוטה. ההשקעה ביחסי הציבור משתלמת נקודה. ידיעות מטעם משרד יחסי ציבור ותיק ואמין יבדקו ויתפרסמו בתקשורת בחינם! כך חברתך תתפרסם באינספור דרכים. לעומת שטח פרסומי אותו תצטרך לרכוש מהתקשורת בהרבה מאד כסף.
עיצוב דעת הקהל: בניגוד לשיטות פרסום, יחסי הציבור מביאים לידי עיצוב דעה בקרב צרכני התקשורת שנחשפים לנימוקי המסר אשר נותר בתודעת הקהל לאורך זמן. יתרה מזאת, עיצוב התודעה מגביר בקרב קהל היעד הפוטנציאלי את הרצון לפעולה. וכך תגדל כמות לקוחותייך בצורה ניכרת.
שמך תמיד ישמר בגוגל באור חיובי: כדאי לזכור את היתרון האדיר של מדיום האינטרנט: התכן אודותייך יהיה זמין לחיפושים מאוחרים יותר וישמר לעולם. לשם כך יש ליצור רשת ענפה של קשרים עם מובילי דעה ובעלי טורים באינטרנט.
תחשב למותג אצל כתבים: אל לך לשכוח כי יחסי ציבור טובים מתבצעים במקביל מול כמה קהלים- מול קהל לקוחות פוטנציאלי לחברתך, ומול כתבים ומובילי דעה מקצועיים. משרד יחסי הציבור ידאג לבנות אותך כמותג מצליח ואמין שיהפוך לאבן שואבת בתחומך.
לפרטים נוספים, ענתי דגן, בעלת דגן תקשורת- משרד ליחסי ציבור וייעוץ תקשורתי
www.daganpr.co.il 052-3077783