למה לי להוציא ספר אלקטרוני?

למה לי להוציא ספר אלקטרוני? זה לא קשה בכלל, זה דווקא קל

הספר האלקטרוני מופץ, משווק ומפורסם בצורה דיגיטלית. את הספר האלקטרוני ניתן לקרוא באמצעים דיגיטליים כגון מחשב נייד כמובן, או כל מכשיר נייד אלקטרוני אחר שמתאים לטעינת קבצים דיגיטליים, לדוגמה טלפון סלולארי חכם,  מחשב-לוח (טאבלט), IPAD ועוד. בדומה לספר המסורתי, המודפס, גם הספר האלקטרוני מכיל אותיות, מספרים, תמונות ותרשימים, איורים ואפילו כריכה.

למה לי לפרסם ספר אלקטרוני בכלל?

נוחות – הספר עם הקורא בכל מקום, בכל זמן ואינו תופס מקום נוסף. הספר נגיש וזמין תמיד ומאפשר לקרוא אותו בכל עת מבלי למשוך תשומת לב נוספת. ובנוסף, ניתן לטעון במכשירים עשרות ומאות ספרים בו זמנית וליצור ספרייה פרטית ניידת.
עלות תועלת– הוצאת ספר מסורתי כרוכה בבירוקרטיה לא פשוטה, פוליטיקה ועלות לא מבוטלת. לאחר שהספר כבר יצא לאור מתחילה המלחמה על שטח מדף בחנויות הספרים, קידום הספר, נראות בנקודת המכירה, חובת השתתפות במבצעים ועוד רשימה ארוכה של חובות כסופר. פרסום ספר אלקטרוני פשוט יותר – יוצרים קשר ויוצאים לדרך משותפת, אנו נדריך אתכם צעד אחר צעד, מעיצוב הכריכה, עיצוב גרפי בעמודים הפנימיים, הגהה, עריכה ועד לפרסום הספר בנקודות ההפצה ואפילו נסייע לקדמו באמצעות אתר אינטרנט ייעודי ואישי.
רווחיות – הספרים המודפסים שמוצגים בחנויות נמכרים תמיד בסביבות מחצית מהמחיר הקטלוגי שלהם. כ- 60% מההכנסות על המכירה הולכים למפיץ ולחנות המו”ל מקבל 30%-35%, ואת השאר מקבל הסופר. בחישוב פשוט יוצא שהסופר מקבל בין חצי שקל לשני שקלים לכל עותק שנמכר.
לעומת זאת, לכל עותק אלקטרוני שנמכר בחנויות האינטרנטיות מקבל המחבר בין 8 ש”ח ל-25 ש”ח, תלוי במחיר הספר ובהסכם שנחתם.
רואים אותכם – זהו, לא צריך להלחם על שטח מדף, יש מקום לכולם. כעת, נותר לך לקדם את הספר שלך ברשת, יצירת אתר אינטרנט ונוכחות אינטרנטית ראויה שעלותה נמוכה מכל ערוץ פרסום מסורתי כדוגמת מודעה בעיתון, פלייר, רכישת קוביית פרסום בקטלוג ועוד. אם אינכם יודעים כיצד, נוכל לעשות זאת עבורכם. כל זאת מבלי שהזכרנו את התועלת למיצוב שלך כאוטוריטה בתחומך, אוטוריטה חדשנית ועדכנית.
כפר גלובאלי – ברגע שהספר יצא לאור הוא נגיש לכל אחד בכל מקום, בישראל ובעולם. חסמי הכניסה לשווקים חדשים הם אפסיים, כך שאפשר לקרוא אותו בכל מקום בעולם ובעברית. כמובן שניתן לתרגם את הספר לשפות נוספות.
שלח לחמך – ישבתם וחשבתם, כתבתם וכתבתם ובוער לכם לשלוח – שלחו. אחד היתרונות היעילים והחשובים בספר אלקטרוני זה שניתן לערוך אותו בכל עת, אין לכם זמן להגהה? נשמח לעשות זאת בעבורכם.
פידבק – בזכות היותו ספר אלקטרוני אפשר לפרסם את הספר ולצידו בלוג המהווה במה נוספת ופלטפורמה אפקטיבית להעלאת תכנים, מחשבות עסקיות ואישיות, ובו ליצור שיח ספרותי עם קהל הקוראים בארץ ובעולם. לקבל משוב, הארות, רעיונות, ליצור עניין. ולתת מענה לשאלות על אודות הספר.
שומרים על הסביבה – ספר אלקטרוני ידידותי לסביבה. אין דפי נייר וכריכה, אריזה לקרטונים, והובלה בזבזנית בדלק. אין צורך באחסון וגניזה.
אתם ברשת– הספר האלקטרוני זמין בכל מדיה דיגיטאלית ברשת. את הספר האלקטרוני ניתן לקדם עבור הכותבים, הוא כרטיס ביקור והצצה אל עולם המומחיות שלכם. יצירת ספר אלקטרוני היא חדשנית ומאירה אתכם הכותבים בהילת מומחיות טכנולוגית וקדמה.
רלוונטיות– כתבתם ופרסמתם ספר אלקטרוני, אתם מומחים בתחומכם, ערכתם מחקרים, העמקתם, עברה תקופה ואתם מעוניינים להוציא מהדורה חדשה עם תיקונים קלים, אתם יכולים לתקן בקלות, ביעילות, בעלות נמוכה ובמהירות.
מערבולת החושים – בעידן הדיגיטלי ניתן להוסיף ליצור אינטראקציה בין הספר האלקטרוני לאתר הבית של הסופר או לבלוג פעיל, וכך ליצור סינרגטיות בין התכנים, להעשיר את עולמו של הקורא, תוכלו להתעדכן ולעדכן בכל עת ולהיות בקשר רציף עם קהל הקוראים שלכם ובכך ליצור נאמנות קוראים. המסר מועבר בצורה פשוטה, חדשנית וצעירה. בעידן של היום, העידן שבו הכל ממוקד לנייד, לטאבלט, ללפטופ, עידן שבו הכל מתבצע על גבי הרשת יש חשיבות רבה לנוכחות ברשת. ספרים אלקטרוניים הם דרך מצוינת לפרסם כתבי יד, מאמרים, ספרים שיהיו נגישים לכול… הספרים האלקטרוניים שלנו נערכים בצורה מקצועית, מותאמים לגרסה המתקדמת ביותר, ומקודמים ברשת בצורה המקצועית והעדכנית ביותר.

לחץ כאן לפרסום הספר האלקטרוני הראשון שלך. אנחנו כאן בשבילך.