רשת חברתית מורכבת מקבוצה של אנשים שביניהם מתקיים קשר במסגרת אתר אינטרנט משותף, לדוגמה: פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, לינקדין, יוטיוב ועוד

בחלק מהאתרים המכנה המשותף הוא אישי-חברתי ובחלקם עסקי, פוליטי, מקצועי ועוד מכנים משותפים נוספים.

לכל אדם בתוך אותה רשת חברתית יש מצבור של אנשים שאיתם הוא מתקשר ומשתף את חוויותיו הרלוונטיות לערוץ.

כך, הפרסום בנתיב שכזה יכול להניב תוצאות מדהימות, שכן אדם שקרא את ספרכם ונהנה ממנו, או התחבר אליכם כסופרים, גם חבריו עשויים ליהנות מאותה היצירה, וזהו קידום מכירות "ויראלי", כלומר מופץ בידי הקהל שלכם מפה לאוזן.

אנו מאפשרים לכם לרכוש חבילת ייעוץ + ליווי לפרסום ברשתות החברתיות.

להצעת מחיר אנא צור קשר

צרו עמנו קשר

    שם *

    כתובת מייל *

    נושא הפנייה

    תוכן הפנייה