באיפאבליש חשוב לנו להנגיש לסופרים שלנו את השירותים המעודכנים ביותר בתחום ההוצאה לאור, ולכן אנו מפיקים ומפיצים עבור לקוחותינו ספרים קוליים.
ספרים קוליים כשמם כן הם – ספרים שאפשר להאזין להם. הקריין מקריא את הספר ואילו ה"קורא" מאזין. בשנים האחרונות רבים מעדיפים לצרוך את הספרים בדרך זו, מה שמאפשר לחסוך זמן ולהיחשף לתוכן איכותי, מעניין ומעשיר בזמן נהיגה ופעולות אחרות, אוטומטיות, בצורה שאינה דורשת ריכוז רב ומאמץ מיוחד.
איפאבליש מאפשרת לכם, הסופרים, להפיק ולהפיץ את ספריכם כספרים קוליים:
שירותי הפקת ספר קולי:
הקלטת הספר נעשית באולפן מקצועי בידי קריין או קריינית. מחיר ההפקה מורכב ממחיר התשלום עבור האולפן ושירותי הקריינות. משום שהספרים נבדלים זה מזה באורכם והסופר הוא שבוחר את הקריין או הקריינית המתאימ.ה לספר, המחיר משתנה מספר לספר.
שירותי הפצת ספרים קוליים:
הפצת הספר הקולי נעשית לחנויות "עברית" ו"סטוריטל" (Storytel), והסופרים מקבלים את התמלוגים מהמכירות בחנויות אלו.
ב"סטוריטל" התמלוגים משולמים לפי מספר יחידות ההשמעה שהושמעו למנויי האתר (כל ספר מחולק ליחידות השמעה). באתר "עברית" תשלום התמלוגים הוא פר ספר קולי שנרכש.
האם להקליט בעצמכם או לבחור קריין/ית מקצועית שיקליטו עבורי?
אם יש לכם את הכישרון לעשות זאת בעצמכם, ואתם כמובן חפצים בכך, מוזמנים לעשות כן.
אם תקליטו בעצמכם את הספר, הדבר יחסוך לכם את עלויות הקריין.
יחד עם זאת, עליכם לבחון ולהבין שבקלטת הספר שומעים כל מבע פנים (כן, כן) נסו להגיד את המשפט הבא עם מבט כועס ואחר כך עם חיוך גדול על פניכם: ״כל ספר שאני קוראת בלב, אני בעצם מקריאה לעצמי בלב״ 🙂
נשמע אחרת, נכון?
איך בוחרים את הקריין/ינת?
החלטתם ללכת על קריינות עבור הספר שלכם, נהדר
בגדול, אין דרך נכונה או לא לבחירת הקריין/ית של ספרכם.
אבל.. אם בכל זאת אתם מחפשים איזשהי דרך להבין איך לגשת לבחירה
תוכלו לחשוב איך דימיינתם את קריאת הספר כאשר קראתם בראשכם
קריינית? קריין?
איזו נימה ביקשתם שהוא יוקרא בה?
דרמתית? ילדותית? האם אתם מבקשים שהספר יוקרא עם קול בוגר יותר שיש בו ״ניסיון חיים״ או דווקא צעיר כי זהו קהל היעד אליו הספר פונה.
איך התמלוגים מחולקים?
יש שני דרכים לחלוקה,
- תמלוגים של אחוזים מהמכירה: כלומר על הספר ישולם לדוגמה 50 ש״ח
חלק מהחנויות לוקחות 50% מהמכירה, אלינו יגיעו 25 ש״ח.
מהיתרה הזו, אנו מעבירים 80% מהרווחים כלומר 20 ש״ח. - דרך נוספת שחלק מהחנויות עובדות איתה, היא חלוקת תמלוגים לפי יחידות השמעה, כלומר. מנוי שרוכש מנוי בחנות, אותם דמי המנוי שלו שמגיעים אלינו מחולקים ליחידות השמעה שהאזין להם במהלך החודש, ואלו התמלוגים המגיעים אלינו. גם כאן, אנו מעבירים 80% מהרווחים.
נשמח מאוד לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם 🙂