שיווק נעים
סיימת לכתוב את הספר? מזל טוב! עכשיו מתחילה העבודה האמתית – שיווק!
ספר ללא קוראים עצוב בדיוק כמו מסיבת יום הולדת ללא מוזמנים…
עבורך, שלושה טיפים חשובים של אשת המדיה החברתית שלנו, נועה לקס.
1. לא להסס לשתף את החברים בפייסבוק בהתלבטויות
עוד לפני שהספר רואה אור, יש לא מעט התלבטות לגבי דברים מסוימים כגון עיצוב, תקציר, פורמט ועוד.
שווה לנצל את המדיה החברתית כדי לקבל החלטה מושכלת.
שיתוף בתהיות לגבי צבע הכריכה או כל דבר אחר שקשור בספר, יגרמו לחברים בפייסבוק להרגיש שהם חלק מהעשייה וסביר להניח שגם יניעו לכמה רכישות עתידיות.
2. תקציב פרסומי – לא להתקמצן!
היום, בעזרת הפייסבוק, אפשר לרכוש מדיה (מודעות פרסום) לספר החדש שהוצאת בלי להוציא הון עתק.
להקים דף פייסבוק זה טוב ויפה, לספר לחברים שיצא לכם ספר זה אחלה – אבל המטרה היא להגיע לעוד קוראים חוץ מדודה אסתר, נכון?
לכן, כדאי לרכוש מדיה מפייסבוק ולטרגט את קהל היעד הרלוונטי לפי גיל, תחומי עניין, מיקום, קוראי מודפס / דיגיטלי ועוד.
3. להנגיש את הספר
מה זה אומר? שרכישת הספר לא תהיה רק דרכך. זה לא אומר שחייבים עכשיו להפיץ בסטימצקי ובצומת, אבל יש מספיק חנויות מקונות כגון אינדיבוק, מנדלי ועוד שאפשר לרכוש דרכן.
היתרון? לחנויות יש קהל לקוחות ענק שתמיד רוצה לדעת מה חדש על המדף.
הוצאת הספר שלך דרך איפבאליש מבטיחה שהספר יהיה זמין להורדה בכל החנויות הדיגיטליות המובילות.
לטיפים נוספים בענייני שיווק נא ללחוץ כאן.
להוצאת הספר שלך, כולל קידום ברשתות החברתיות, פנה אלינו כאן.
ומכאן אפשר להגיע לבלוג המקסים של נועה.