איך לערוך השקה וירטואלית לספר איך לערוך השקה וירטואלית לספר רובנו מבלים חלק מזמננו בעולם הווירטואלי: בין אם מדובר במדיה חברתית, אתרי אינטרנט, למידה אונליין או פגישות בזום. לכך יש
מה כדאי לעשות לפני שמתחילים בתהליך ההוצאה לאור בחמישה צעדים הרגע המיוחל הגיע: סיימתם לכתוב ספר ואתם נרגשים לקפוץ למים ולהוציא אותו לאור, כדי שיגיע בהקדם לקוראים. אין ספק כי זהו רגע נפלא שהמתנתם לו
קוראי בטא: הנסיינים הראשונים של הספר שלכם אחד הדברים שמסקרנים יותר מכל כותבים העובדים על ספר הוא: מה יחשבו הקוראים. אומנם במהלך הכתיבה כדאי להתעלם מקולות אלו, כי הם עלולים לפגוע בזרם
שיווק ספרים באינסטגרם שיווק ספרים באינסטגרם אינסטגרם היא כבר מזמן לא אפליקציה המשמשת בעיקר צעירים או חובבי צילום ואסתטיקה, אלא רשת חברתית המותקנת כמעט בכל מכשיר טלפון. כמו
מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר.ת? להקמה של אתר אינטרנט יש כמה יתרונות בולטים: הוא משמש כמעין בית המאגד מידע מורחב עלינו כיוצרים, על הספר
שבוע הספר – מסורת של חגיגת ספרים רבים מאיתנו זוכרים את יריד שבוע הספר עוד מהילדות, את השיטוט עם בני המשפחה והחברים בין הדוכנים העמוסים ספרים צבעוניים ואת המפגשים המרגשים עם הסופרות
איך לשווק את הספר שלך בחינם בואו נניח את הדברים על השולחן, כשאנחנו רואים ספר כמוצר לכל דבר שאנו רוצים למכור, חשוב להסתכל למציאות בעיניים: אפשרויות הפרסום או הקידום הקיימות כמו
איך כדאי להוציא לאור ספר? לבד או בהוצאה לאור? החדשות הטובות הן שבניגוד לעבר, כשההוצאות לאור המסורתיות שלטו בשוק הספרים, ורק מתי מעט זכו להוציא לאור את ספריהם, כיום נפרשות בפני הסופרים שלל אפשרויות
שלושה יתרונות של עריכה ספרותית גם מי שלא שוחה כמו דג בביצת ההוצאה לאור יודע – ספר צריך לעבור עריכה. אלא שהרוב סבורים שעריכה היא רק תיקון שגיאות כתיב, טיפול
איך להתמודד עם ביקורת שלילית על הספרים שלכם ביקורות שליליות הן אחד הפחדים הגדולים ביותר של כותבים העומדים בפני הוצאה לאור של ספריהם. ברגע שהספר שלנו יוצא לאור הוא כבר לא רק שלנו,
איך להשיג סקירות לספר שלך כיצורים חברתיים, הנטייה הטבעית שלנו היא להסתמך על המלצות של אנשים אחרים, גם כשאנו בוחרים ספר לקריאה: בני משפחה, חברים ומכרים שאנו סומכים על טעמם,
רעיונות לקידום ספרים במדיה החברתית לצד הצמיחה בספרות העצמאית, שהפקיעה מבתי ההוצאה לאור המסורתיים את הבלעדיות להוצאה לאור של ספרים, חלה צמיחה של המדיה החברתית. קשה לדמיין את הימים שבהם
ריאיון עם מריה אלוני, מחברת הספר “אחת שיודעת” ריאיון עם מריה אלוני, מחברת הספר “אחת שיודעת” מריה אלוני מתגוררת ברמת הגולן הפסטורלית, מחלקת את זמנה בין אימהות לשני בנים שובבים לעריכת ספרות ולשון,
מיהו המשווק המתאים ביותר לספר שלך? סופרים עצמאים רבים מבינים שחשוב לשווק את ספריהם, אך חוששים ואף נרתעים מכך. אין ספק שאחרי בילוי ממושך מאחורי הקלעים במהלך כתיבת הספר ובתהליך הוצאתו
רשימת תפוצה – הכלי שיסייע לך בשיווק ספרים רשימת תפוצה – הכלי שיסייע לך בשיווק ספרים אם נשתמש במטפורה מעולם הספרות, כמעט כל סופר שמחליט לשווק את ספריו, מוצא את עצמו בתוך מאורת
ריאיון עם תמיר מנדובסקי, מחבר הספר “השקעות לעצלנים” ריאיון עם תמיר מנדובסקי, מחבר הספר “השקעות לעצלנים” תמיר מנדובסקי תמיד היה הגיק הפיננסי, הבחור הזה מהעבודה ש“מבין בכסף“. עד שנת 2020 נהג לעזור לחברים
איך יוצרים תוכנית שיווקית אישית לקידום הספר שלנו איך יוצרים תוכנית שיווקית אישית לקידום הספר שלנו סופרים רבים מתארים את רגעי ההוצאה לאור כלידה: אחרי תקופה של עבודה מאומצת מאחורי הקלעים וחבלי לידה,
פלטפורמה מפתיעה לשיווק ספרים: הטיקטוק לאחרונה הצטרפה דמות חדשה לעולם שיווק הספרים: הטיקטוק – רשת חברתית שקהל היעד שלה הוא כבר לא רק ילדים ונוער כבעבר, אלא פלטפורמה שגם מבוגרים
איך מתחילים לשווק ספר? “שיווק” הוא מילה שסופרים רבים חוששים ממנה או ליתר דיוק, מהפעולות שהדבר דורש מהם, מהלכים שלא תמיד ברורים. אין ספק שעבור סופרים שעולם המדיה החברתית
ריאיון עם הסופרת סנונית ליס, מחברת “כל הג’אז הזה” ו”תשע דרכים להיפרד” ריאיון עם הסופרת סנונית ליס, מחברת “כל הג’אז הזה” ו”תשע דרכים להיפרד” סנונית ליס, בת 42. נולדה וגדלה בקיבוץ עין שמר וכיום
למה כדאי להוציא לאור ספר דיגיטלי? כולנו גדלנו על ספרים מודפסים, הפורמט הוותיק והמוכר ביותר. ריח הדפים של ספר חדש ורשרושם במגע עם האצבעות הם חלק מההנאה של קוראים רבים גם
הטיפים שלנו לעיצוב כריכה לספר הפתגם “אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו” לא תמיד מתאים כשאנו מנסים לצוד את מבטו של הקורא הפוטנציאלי, לעורר בו סקרנות ולגרום לו להרים
איך פורצים מחסום כתיבה? בין אם אנחנו עובדים על ספר או כותבים להנאתנו, אחת החוויות המתסכלות ביותר לכותבים היא מחסום כתיבה: הכתיבה פשוט לא זורמת, הרעיונות אוזלים או נראים
חמש דרכים לקדם את הספר שלך מזל טוב! הגשמת חלום: הספר שלך, שעמלת עליו חודשים ארוכים ואולי שנים, סוף סוף יצא לאור. מצד אחד, זהו רגע מרגש ומשמח. מצד שני, זה
איך בוחרים עורך או עורכת לספר שלנו? כתבנו, ערכנו ועכשיו הגיע הזמן להראות את הספר שלנו לאיש המקצוע הראשון בתהליך שיקדם אותנו לעבר הגשמת החלום שלנו: להוציא לאור ספר. אז איך בוחרים
שבוע הספר: חגיגה שלא בהכרח קשורה למכירות שבוע הספר: חגיגה שלא בהכרח קשורה למכירות לא רבים יודעים שחגיגות הספרים החלו ב”יום הספר העברי” עוד בשנת 1926, כמעט לפני מאה שנה ועוד
הוצאה לאור של ספרים – איפאבליש – נעים להכיר! מחפשים הוצאה לאור של ספרים המשלבת את היתרונות של הוצאה לאור עצמית והוצאה לאור מסחרית? איפאבליש – הוצאה לאור, הקשיבה במשך שנים לצרכים שלכם ורקחה
איך בוחרים שם לספר כתבתם ספר, מזל טוב! שם לספר החדש כבר יש לכם? שם לספר אינו עניין של מה בכך, ויש להקדיש את מלוא תשומת הלב לבחירת השם
זקוקים לעריכה ספרותית ? עורך לשוני? או עורך תוכן? זקוקים לעריכה ספרותית ? עורך לשוני? או עורך תוכן? באיפאבליש – הוצאה לאור תמצאו את כל שירותי העריכה לספרים, ביניהם עריכה ספרותית, ועריכת תוכן מכל
איך כותבים תקציר לספר? לפי סקר שערכנו גילינו שהגורם המשפיע ביותר על קוראים בבואם להחליט איזה ספר לרכוש הוא הטקסט שבגב הכריכה. על כן החלטנו להקדיש מחשבה לפיצוח החידה:
איך לפרסם ספר שכתבתי? השאלה איך לפרסם ספר שכתבתי? מנקרת בראשו של כל אדם שהוציא לאור ספר. למרבה השמחה, אין תשובה אחת אלא כמה וכמה תשובות. הנה סקירה קצרה
כנס נקודת מפנה מספר 6 – “מבעד למראה” ביום שלישי, 24 לדצמבר 2019, התכנסו בתל אביב מאות אנשים לכנס מיוחד במינו, “נקודת מפנה”. הכנס נערך זו השנה השישית, וכמו בכל שנה, התארחו בו
מילים חדשות – משולחן המליאה של האקדמיה ללשון העברית מפעם לפעם עורכים חברי האקדמיה ללשון העברית ישיבת מליאה ובה הם דנים במילים חדשות. חשוב לזכור, השפה העברית היא שפה ותיקה, אך במשך כמעט אלפיים
על ספרים, אהבה ורגשות – מהם האלמנטים שיהפכו את הספר שלכם לאהוב במיוחד? על ספרים, אהבה ורגשות – מהם האלמנטים שיהפכו את הספר שלכם לאהוב במיוחד? אוהבי ספרים באשר תהיו! כותבי ספרים באשר אתם! האם עצרתם פעם וחשבתם,
חדר כתיבה חדר כתיבה שיעור שמיני –הפעם נערוך תרגיל כתיבה בארבעה שלבים, ונאתגר את עצמנו קצת יותר. בוחרים סצנה שעליה נרצה לכתוב. זה יכול להיות כל דבר
איך לשמור על קשר עם הקוראים? איך לשמור על קשר עם הקוראים? הוצאתם ספר? מזל טוב! אנחנו יודעים כמה הרבה וקשה עבדתם עד שהגעתם לרגע המרגש הזה. השאלה “מה הלאה?”
למה אנחנו ממש לא ממליצים לכם לשווק את הספר בצומסקי*? למה אנחנו ממש לא ממליצים לכם לשווק את הספר בצומסקי*? (*כינוי רווח לחנויות הספרים הרשתיות, צומת ספרים וסטימצקי) להוציא ספר לאור זו הגשמת חלום,
בלוג – הדרך היצירתית, המהנה והאישית לשמור על קשר עם קהל הקוראים בלוג – הדרך היצירתית, המהנה והאישית לשמור על קשר עם קהל הקוראים סוגיות שונות מעסיקות את מוחם של האנשים הכותבים. החל מחשיבה מתמדת על רעיונות