איך להפוך את תחום המומחיות שלך לספר עיון מרתק?
איך להפוך את תחום המומחיות שלך לספר עיון מרתק? אם אתם אנשי מקצוע ומומחים בתחומכם, ספר עיון הוא דרך מצוינת לשתף עם העולם
איך להפוך את תחום המומחיות שלך לספר עיון מרתק? אם אתם אנשי מקצוע ומומחים בתחומכם, ספר עיון הוא דרך מצוינת לשתף עם העולם
עשרה צעדים לקידום הספר שלכם ברשתות החברתיות: המדריך לסופרים בעידן הדיגיטלי בעידן הדיגיטלי של ימינו, סופרים רבים מתמודדים עם אתגר השיווק וקידום ספריהם בתום תהליך
"יש סוד ששמרתי מפני רבים מקרוביי והוא שבמהלך כמעט עשור יש בי 'דמות' נוספת: אני מנחה ערוץ היוטיוב "הדרך הקלה". הערוץ הפך בשנים האחרונות לאחד
מימון המונים: גיוס משקיעים להוצאה לאור של ספר בימים אלו, כשגוללים בפייסבוק, קשה שלא להיתקל בקמפיין מימון המונים זה או אחר לגיוס כסף להוצאה
חגיגות שבוע הספר 2024: המדריך השלם לסופרים עבור מי שחי ונושם את עולם הכתיבה והספרים, שבוע הספר המתקיים (כמעט) בכל שנה, כבר למעלה מ-50
גלעד בר דיין הוא רופא שיניים חיפאי, נשוי ואב לשלושה ילדים וכלבת לברדור אחת. בשנים האחרונות החל לכתוב ולאט לאט הרשה לעצמו להיחשף. "התהליך של
השקת ספר חדש היא אירוע חשוב ומרגש עבור כל סופר, במיוחד עבור סופרים עצמאיים אשר עומדים בראש ובראשונה בפני האתגר של שיווק הספר והגעה
במרחב הדיגיטלי ההולך וגדל של ימינו, ספר אודיו מציע חלופה פופולרית ונוחה לקריאה מסורתית. הוא מאפשר לקהל הקוראים לחוות סיפורים בזמן שהם עוברים ממקום למקום,
איך למצוא זמן לכתיבה התעוררות בהולה למשמע צפצוף השעון המעורר, התארגנות לעבודה, הקפצת הילדים למסגרות או טיול בוקר עם הכלב, עמידה בפקקים, הכלים שבכיור,
מפוסטים בפייסבוק לשלושה ספרים: מסע הכתיבה של רונית סטלקול אברם רונית סטלקול אברם היא לא רק עו"ד וסופרת אלא גם מנטורית רוחנית ומנהלת בית להדרכה
לרגל השקת הספר: "לצאת ממעגל הקארמה", ריאיון עם יעל עיני – המפתחת של הקונסטלציה הקארמתית יעל עיני היא מטפלת רגשית מעל 20 שנה המשלבת עבודה
איך לייעל כלכלית הוצאה לאור של ספר בואו נדבר גלויות, הוצאה לאור של ספר כרוכה בהשקעה כספית. תהליך ההוצאה לאור מצריך כמה וכמה שלבי עבודה
איך לערוך השקה וירטואלית לספר רובנו מבלים חלק מזמננו בעולם הווירטואלי: בין אם מדובר במדיה חברתית, אתרי אינטרנט, למידה אונליין או פגישות בזום. לכך יש
הרגע המיוחל הגיע: סיימתם לכתוב ספר ואתם נרגשים לקפוץ למים ולהוציא אותו לאור, כדי שיגיע בהקדם לקוראים. אין ספק כי זהו רגע נפלא שהמתנתם לו
אחד הדברים שמסקרנים יותר מכל כותבים העובדים על ספר הוא: מה יחשבו הקוראים. אומנם במהלך הכתיבה כדאי להתעלם מקולות אלו, כי הם עלולים לפגוע בזרם
שיווק ספרים באינסטגרם אינסטגרם היא כבר מזמן לא אפליקציה המשמשת בעיקר צעירים או חובבי צילום ואסתטיקה, אלא רשת חברתית המותקנת כמעט בכל מכשיר טלפון. כמו
מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר.ת? להקמה של אתר אינטרנט יש כמה יתרונות בולטים: הוא משמש כמעין בית המאגד מידע מורחב עלינו כיוצרים, על הספר
רבים מאיתנו זוכרים את יריד שבוע הספר עוד מהילדות, את השיטוט עם בני המשפחה והחברים בין הדוכנים העמוסים ספרים צבעוניים ואת המפגשים המרגשים עם הסופרות
בואו נניח את הדברים על השולחן, כשאנחנו רואים ספר כמוצר לכל דבר שאנו רוצים למכור, חשוב להסתכל למציאות בעיניים: אפשרויות הפרסום או הקידום הקיימות כמו
החדשות הטובות הן שבניגוד לעבר, כשההוצאות לאור המסורתיות שלטו בשוק הספרים, ורק מתי מעט זכו להוציא לאור את ספריהם, כיום נפרשות בפני הסופרים שלל אפשרויות
גם מי שלא שוחה כמו דג בביצת ההוצאה לאור יודע – ספר צריך לעבור עריכה. אלא שהרוב סבורים שעריכה היא רק תיקון שגיאות כתיב, טיפול
ביקורות שליליות הן אחד הפחדים הגדולים ביותר של כותבים העומדים בפני הוצאה לאור של ספריהם. ברגע שהספר שלנו יוצא לאור הוא כבר לא רק שלנו,
כיצורים חברתיים, הנטייה הטבעית שלנו היא להסתמך על המלצות של אנשים אחרים, גם כשאנו בוחרים ספר לקריאה: בני משפחה, חברים ומכרים שאנו סומכים על טעמם,
לצד הצמיחה בספרות העצמאית, שהפקיעה מבתי ההוצאה לאור המסורתיים את הבלעדיות להוצאה לאור של ספרים, חלה צמיחה של המדיה החברתית. קשה לדמיין את הימים שבהם
ריאיון עם מריה אלוני, מחברת הספר "אחת שיודעת" מריה אלוני מתגוררת ברמת הגולן הפסטורלית, מחלקת את זמנה בין אימהות לשני בנים שובבים לעריכת ספרות ולשון,
סופרים עצמאים רבים מבינים שחשוב לשווק את ספריהם, אך חוששים ואף נרתעים מכך. אין ספק שאחרי בילוי ממושך מאחורי הקלעים במהלך כתיבת הספר ובתהליך הוצאתו
רשימת תפוצה – הכלי שיסייע לך בשיווק ספרים אם נשתמש במטפורה מעולם הספרות, כמעט כל סופר שמחליט לשווק את ספריו, מוצא את עצמו בתוך מאורת
ריאיון עם תמיר מנדובסקי, מחבר הספר "השקעות לעצלנים" תמיר מנדובסקי תמיד היה הגיק הפיננסי, הבחור הזה מהעבודה ש"מבין בכסף". עד שנת 2020 נהג לעזור לחברים
איך יוצרים תוכנית שיווקית אישית לקידום הספר שלנו סופרים רבים מתארים את רגעי ההוצאה לאור כלידה: אחרי תקופה של עבודה מאומצת מאחורי הקלעים וחבלי לידה,
לאחרונה הצטרפה דמות חדשה לעולם שיווק הספרים: הטיקטוק – רשת חברתית שקהל היעד שלה הוא כבר לא רק ילדים ונוער כבעבר, אלא פלטפורמה שגם מבוגרים
"שיווק" הוא מילה שסופרים רבים חוששים ממנה או ליתר דיוק, מהפעולות שהדבר דורש מהם, מהלכים שלא תמיד ברורים. אין ספק שעבור סופרים שעולם המדיה החברתית
ריאיון עם הסופרת סנונית ליס, מחברת "כל הג'אז הזה" ו"תשע דרכים להיפרד" סנונית ליס, בת 42. נולדה וגדלה בקיבוץ עין שמר וכיום
כולנו גדלנו על ספרים מודפסים, הפורמט הוותיק והמוכר ביותר. ריח הדפים של ספר חדש ורשרושם במגע עם האצבעות הם חלק מההנאה של קוראים רבים גם
הפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" לא תמיד מתאים כשאנו מנסים לצוד את מבטו של הקורא הפוטנציאלי, לעורר בו סקרנות ולגרום לו להרים
בין אם אנחנו עובדים על ספר או כותבים להנאתנו, אחת החוויות המתסכלות ביותר לכותבים היא מחסום כתיבה: הכתיבה פשוט לא זורמת, הרעיונות אוזלים או נראים
מזל טוב! הגשמת חלום: הספר שלך, שעמלת עליו חודשים ארוכים ואולי שנים, סוף סוף יצא לאור. מצד אחד, זהו רגע מרגש ומשמח. מצד שני, זה
כתבנו, ערכנו ועכשיו הגיע הזמן להראות את הספר שלנו לאיש המקצוע הראשון בתהליך שיקדם אותנו לעבר הגשמת החלום שלנו: להוציא לאור ספר. אז איך בוחרים
שבוע הספר: חגיגה שלא בהכרח קשורה למכירות לא רבים יודעים שחגיגות הספרים החלו ב"יום הספר העברי" עוד בשנת 1926, כמעט לפני מאה שנה ועוד
WhatsApp us