עימוד ספרים

מחלקת עימוד והמרה של ספרים לכל הפלטפורמות 

קשה להפחית בערכו של עימוד ספרים מקצועי. עימוד נכון מגיש לקורא את הטקסט באופן מושך לקריאה ונעים לעין.

אם נחשוב על כך נגלה שהספר הנפלא בעולם, שבמרכזו עלילה מרתקת ומעניינת ביותר, לא יצליח להגיע לליבו לקורא אם העימוד לא יהיה מקצועי ומוקפד.

כן, גם בספרים לא רק התוכן חשוב אלא גם הצורה.

כשאנחנו מדברים על צורה, אנחנו מתכוונים, קודם כול, להתאמה של עימוד הספר לז’אנר הספציפי ולגודל הרצוי. עימוד של ספר שירה, לדוגמה, יהיה אחר מעימוד של ספר פרוזה, וספר המיועד להיות ספר כיס, יעוצב באופן שונה לגמרי מספר עיון שבו ציטוטים ותרשימים; ספרים הכוללים איורים, תמונות, טבלאות וגרפים דורשים טיפול מיוחד. אלו רק חלק מהפרמטרים שיש להביא בחשבון בעת עימוד הספר.

נוסף על כל אלה, תהליך עימוד של ספרים מודפסים שונה בתכלית מתהליך דומה עבור ספרים דיגיטליים. בשני המקרים נדרשים ידע מקצועי וניסיון רב כדי שהתוצאה תהיה מעולה ומדויקת.

זה בדיוק מה שיש לצוות שלנו, ובשפע. אנו מומחים בכל הקשור לעימוד ספרים מודפסים ולשירותי עיצוב לספרים דיגיטליים. אנו מספקים את השירותים הללו עבור הלקוחות שלנו, וגם עבור הוצאות לאור מובילות ועבור ארגונים שונים.

איך זה עובד?

בשיתוף פעולה מלא!

נתחיל בבחירה של הגודל הרצוי לספר.

נמשיך בבחירה של הגופן, גודל וסגנון המתאימים למסר שהספר מבקש להעביר.

נחליט על הסגנון של סימני המעבר בין הפסקאות, אם יש כאלה, נבחר את עיצוב הכותרות ועוד.

לאחר שדברים אלו יסוכמו, קובץ ה-WORD הסופי (לאחר הגהה, כמובן) יעבור לידי מחלקת העיצוב המקצועית שלנו.

תהליך העימוד אורך כמה ימים, תלוי במורכבות העיצוב, ויישלח לך בקובץ מעוצב וסגור (PDF). אנו ממליצים להעביר את הספר הגהה לאחר העימוד, כדי לוודא שלא חל שינוי בטקסט בגלל המעבר בין הפורמטים (מקובץ וורד לקובץ מעוצב באינדיזיין), שהעימוד והעיצוב אכן תואמים לאלו שסוכמו וגם כדי לאתר טעויות שאולי פוספסו בתהליך העריכה.

לתשומת ליבך: חשוב מאוד לעבור על הספר המועמד לפני ההדפסה!

באפשרותך לבחור לקבל שירות של עימוד בלבד, או ליהנות מהעימוד המקצועי שלנו כחלק מחבילות הכוללות ספרים מודפסים.

לבחירת החבילה המתאימה לך ביותר.

להתייעצות ולקבלת פרטים נוספים