דיאלנה – ענת גפן

דיאלנה – ענת גפן


דיאלנה – ענת גפן

Project Description

“לימדו אותי שלאהוב יותר מדי זה מסוכן. צריך לאהוב במידה, לא לעורר את השדים. העין הרעה מחפשת את האהבות הגדולות מדי ונכנסת שם. אם לא תאהבי כל כך הרבה, זה ישמור עלייך. תמיד תצליחי לקום. אם האהבה נכנסת אצלך בלב את צריכה לשמור אותה שלא תאכל אותך…”

בסמטאות המלאח – הרובע היהודי בעיר ספרו שבמרוקו, נרקם סיפורן של רובידה ואחייניתה הצעירה נינה. על רקע חיי היהודים במאה הקודמת, על תרבותם העשירה, אמונותיהם, כמיהתם עתיקת היומין לארץ ישראל וסודותיהם הנסתרים, צומחת בין שתי הנשים מערכת יחסים מיוחדת במינה, המולידה חיים חדשים ומעמידה אותן בפני מבחנים של ערבות הדדית, אובדן, אהבה וחסד.

בכתיבה פיוטית ומעודנת מוליכה המחברת את גיבורות הספר במסע של הישרדות והתבגרות, שבו הן הופכות עוגן עבור משפחתן והאחת עבור רעותה.

 

ענת גפן, בת להורים ילידי מרוקו, גדלה במגדל העמק. בעלת תואר ראשון בחינוך ובסוציולוגיה ותואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה. שירתה בצה”ל בדרגת סגן אלוף ומילאה קשת רחבה של תפקידי חינוך והדרכה. אחרי שחרורה, כיהנה כמנכ”לית של מכון לשירותים פסיכולוגיים, וכיום היא מנטורית, מנחת סדנאות ופעילה בפרויקטים ובמיזמים חינוכיים וחברתיים. דיאלנה הוא סיפרה הראשון.

לרכישה באינדיבוק לרכישה במנדליי מוכר ספרים
לרכישה בעברית לרכישה בנטבוקס
לרכישה דרך ביבוקס


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים