מגיע לי – יהודה מרסיאנו

מגיע לי – יהודה מרסיאנו


מגיע לי – יהודה מרסיאנו

Project Description

ספר זה הוא ספר חובה לכל מי שנמצא כיום במינוס ולזוגות צעירים, שמתחילים את עתידם המשותף, ולכל מי שרוצה ללמוד כיצד להתנהל כלכלית באופן שישאיר לו יותר כסף בחשבון הבנק.

בספר תגלו מדריך מפורט לכלכלת המשפחה, שיעניק לכל אחד כלים ברורים ושיטה מובנת ופשוטה לניהול משק הבית, ללא מינוס בחשבון הבנק.
הספר סוקר את השיטות הנפוצות לניהול כלכלת המשפחה ומביא שיטה ייחודית ופשוטה, שמרגע שמבצעים אותה ניתן לשלוט בתקציב המשפחתי ולהבטיח ניהול כלכלי נכון.

 

יהודה מרסיאנו, כותב הספר, נקלע בעצמו לחובות של מאות אלפי שקלים, ובתוך שנים ספורות הצליח לשנות כליל את מצבו, לשלם את כל החובות, לקנות בית ואף לסיים עם תשלומי המשכנתא בתוך פרק זמן קצר.

על כן הספר עוסק לא רק בכלים הפרקטיים של ההתנהלות השוטפת הנדרשת לשינוי מצב החשבון בבנק, אלא כולל גם כלים שיאפשרו לכם שינוי מחשבתי ותפיסתי באופן שיאפשר לכם לשלוט בחייכם ולהתייעל.

 

מטרת הספר היא לאפשר לכל מי שנמצא כיום במעמד הביניים במדינת ישראל, חש שחיקה ומתקשה להתנהל כלכלית, להגיע לחיים של רווחה ולקבל אחריות על עתידו.

יהודה מרסיאנו, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, תואר שני במינהל עסקים. מייעץ כיום לרשויות ולתאגידים עירוניים בפרויקטים בשווי עשרות מיליוני שקלים, יועץ לחברות ולעסקים ויזם המפתח שירותים ייחודיים בתחום המוניציפלי.
בעברו, היה יהודה סמנכ”ל כספים בחברות פרטיות וחשב מינהל בעיריית באר שבע, שם היה אחראי על תקציבים של מאות מיליוני שקלים בשנה.

בגיל 26 חזר יהודה לבית הוריו לאחר כישלון עסקי שהותיר אותו עם חובות של מאות אלפי שקלים. תקופה מכוננת זו והפריחה שבאה לאחר מכן הביאו אותו לתשוקה לעזור לאחרים באמצעות כלים שסיגל לעצמו בשנים שבהן שינה את מצבו מקצה לקצה.

יהודה, אב לשלושה ילדים ונשוי לאחות במקצועה, מכיר מקרוב את האתגרים והתמודדות שחוות משפחות צעירות ובני מעמד הביניים במדינת ישראל, ועל כן הקים את האתר “מגיע לי”, המעניק כלים פרקטיים ומידע רב להתנהלות כלכלית נכונה, וחיבר את הספר שלפניכם, המאגד את הכלים הטובים, הפשוטים והיעילים שיאפשרו לכל אחד לקבל שליטה על מצבו הכלכלי ולהתגבר על האתגרים שבדרך.

לרכישה באינדיבוק לרכישה בעברית
לרכישה במנדליי מוכר ספרים
 לרכישה בנטבוקס

WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים