מכירות לעסקים קטנים ובינוניים – שי סולן
ספר זה נכתב במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאים ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים להשיג יותר לקוחות בפחות מאמץ. מרוכזים בו כלים, רעיונות וטיפים שיושמו והוכיחו את עצמם על-ידי בעלי עסקים שאינם אנשי מכירות מטבעם.
מה תלמד בספר?
- איך לשפר את אחוזי הסגירה שלך.
- לטפל ביעילות בהתנגדויות.
- לשאת ולתת על המחיר.
- את ערוצי השיווק השונים וכיצד לנצל אותם לטובתך.
להכין תכנית פעולה.
ד"ר שי סולן (Ph.D.) מספק שילוב נדיר של ידע אקדמי נרחב ומעמיק, ניסיון יזמי וניהולי, מומחיות בתקשורת בין-אישית ובנפלאות הפסיכולוגיה האנושית, ועבודת הדרכה וייעוץ במאות ארגונים ועם אלפי אנשים. את כל הידע והניסיון ד"ר סולן מעביר בהרצאות, וכעת גם בספר זה, בצורה בהירה ופרקטית.
ספרו הקודם של ד"ר סולן, 77 טיפים של זהב בשיווק ומכירות, נחשב בעיני רבים לספר המכירות הטוב ביותר שנכתב בשפה העברית ומשמש עד היום אנשי ומנהלי מכירות בעבודתם.