נעים מאוד – אני – אביטל לוביא כהן

נעים מאוד – אני – אביטל לוביא כהן


נעים מאוד – אני – אביטל לוביא כהן

Project Description

האם קיים ספר אסטרולוגיה אשר מאבחן באופן אישי את תאריך הלידה הפרטי שלכם? התשובה היא כן! כל מי שרוכש את הספר מקבל גישה להדפסת מפה אסטרולוגית אישית ממחשבון אסטרולוגי, ובאופן כזה הקריאה לאורך כל הספר היא הסבר מפורט לתאריך הלידה שלכם. ייחודי, מעצים ומרגש. 

תארו לכם שהייתם יכולים להבין את הפוטנציאל האמיתי הטמון בכם, זה שטרם גיליתם. לראות את החוזקות והחולשות שלכם, את הכישרונות החבויים בכם, את ההזדמנויות והאתגרים בחיים שלכם, ההישגים וההצלחות שלכם. יכולת שיוצרת ודאות ועוזרת לכם לבחור נכון יותר ולחיות בצורה טובה, בריאה ומשמעותית.

בעזרת הספר הזה – אתם יכולים! 

זהו ספר אישי, במיוחד בשבילכם. עליכם להקליד את תאריך הלידה במחשבון האסטרולוגי באתר “אביטל לוביא כהן אתר הבית”, להדפיס את המפה האישית שלכם ולצאת למסע. 

אני מבטיחה לכם שבמהלך המסע הזה העיניים שלכם ינצצו. תבינו את העבר, תתבוננו על ההווה ותתכננו את העתיד. 

אומרים שכדי לשנות אדם, צריך לשנות את המודעות שלו כלפי עצמו. תאריך הלידה שלכם (שנה, חודש, יום ושעה) אוצר בתוכו את המידע שיסייע לכם להבין את עצמכם ולחיות בעוצמה בהתאם לכישורים האישיים שלכם. 

הדברים שאתם מודעים להם מאפשרים לכם לבטא את העוצמה שבכם, והדברים שאתם לא מודעים להם מחלישים אתכם. הספר ייצור בהירות בחיים שלכם, ינסוך בכם ביטחון וודאות לגבי מערכות היחסים שלכם, יסייע לכם להבין את הקשיים שלכם, והחשוב מכול – יאפשר לכם לקחת שליטה על החיים שלכם.  

הספר מוביל אתכם שלב אחר שלב בהבנה של מסלול חייכם האישי. ההסברים מלווים בטבלאות ובשפע של דוגמאות לצורך המחשה. 

 

מזמינה אתכם לצאת איתי למסע מרגש!

 

לרכישה באינדיבוק לרכישה במנדליי מוכר ספרים
לרכישה בעברית לרכישה בנטבוקס
לרכישה דרך ביבוקס


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים