בשם הבגידה – קרן שחר אליעזר

בשם הבגידה – קרן שחר אליעזר


בשם הבגידה – קרן שחר אליעזר

Project Description

בשם הבגידה  – קרן שחר אליעזר

“אחת המהלומות, שהשפיעה בעוצמה החזקה ביותר על חיי, הייתה בגידה בעוצמה 10 בסולם ריכטר. סופת טורנדו ששינתה את חיי מן הקצה אל הקצה. והכניסה אותי למערבולת מטורפת שלא ידעתי לאן היא תוביל. מרגע זה, שרק כיום אני יודעת לזהות אותו בוודאות, התחיל מסע חיי: מסע כואב, מטלטל, ארוך ועמוק שהוביל אותי לנקודה שבה אני נמצאת היום”. 

קרן שחר אליעזר חושפת בספר ראשון מסוגו תובנות, תהליכים טיפוליים, מקרי השראה, הצלחות, טיפים ונקודות למחשבה. זאת במטרה לשפר ולו במעט את הסערה שמתחוללת בליבם/ן של נבגדים/ות ובוגדים/ות, ואולי אף למנוע מהם/ן שברון לב נוסף. 

לאורך הספר נחשפים מכתבים אישיים עוצמתיים שנכתבו על ידי גברים ונשים שחוו בגידה (בוגדים ונבגדים) המכתבים נכתבו בזמן אמת, לעצמם או לצד השני, ובגילוי לב חושפים את תחושתיהם ורגשותיהם.

בספר מצליחה קרן שחר אליעזר – בזכות הדרך הכואבת שעברה – לגעת במקומות הכי רגישים לכל מי שחווה בגידה .

בין היתר היא מפרטת על סוגים שונים של בגידות ומדוע בוגדים ובוגדות בוגדים, ומסבירה על גילוי הבגידה וימי “ירח הדבש” שאחרי הגילוי, שיטות טיפול ייחודיות לשיקום אישי וזוגי אחרי הבגידה, כולל בגידה מורכבת, למה דווקא מי שפצע הוא גם זה שיכול לרפא? כיצד תורמת לנבגד ההשתתפות בקבוצת תמיכה? ועוד. 

בעשור האחרון טיפלה קרן במאות נבגדים ונבגדות בכל רחבי הארץ, ואף ערכה מחקר מעמיק על נושא הבגידות שהוביל לפיתוחן של שיטות טיפול ותובנות ייחודיות המובאות לראשונה בספר זה.  

“העבר שייך לעבר, אני חיה את ההווה ואת העכשיו, מאושרת ממה שיש לי וממה שהשגתי, כששליחותי היא לסייע לאחרים ולאחרות להגיע בדיוק לאותה נקודה אליה הגעתי”.

קרן שחר אליעזר, יועצת זוגית מומחית במערכות יחסים ובשיקום אחרי בגידה, מרצה ומפעילה את קבוצת התמיכה היחידה מסוגה בארץ לנבגדים ולנבגדות.

אתר: https://www.kereneliezer.co.il/

לרכישה באינדיבוק לרכישה במנדליי מוכר ספרים
לרכישה בעברית לרכישה בנטבוקס
לרכישה דרך ביבוקס


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים