למכור בעידן ה״בלה בלה״ – איך להגדיל עסקאות ולברוח מפולו-אפים מייגעים באמצעות פיוז’ן חדשני בין השיווק, הפרסום והמכירות – לוטן סגל

למכור בעידן ה״בלה בלה״ – איך להגדיל עסקאות ולברוח מפולו-אפים מייגעים באמצעות פיוז’ן חדשני בין השיווק, הפרסום והמכירות – לוטן סגל


למכור בעידן ה״בלה בלה״ – איך להגדיל עסקאות ולברוח מפולו-אפים מייגעים באמצעות פיוז’ן חדשני בין השיווק, הפרסום והמכירות – לוטן סגל

Project Description

למכור בעידן ה״בלה בלה״

איך להגדיל עסקאות ולברוח מפולו-אפים מייגעים באמצעות פיוז’ן חדשני בין השיווק, הפרסום והמכירות – לוטן סגל

למה רוב הלידים שהפרסום מוליד לא מספיק איכותיים, ולא הופכים ללקוחות משלמים לאורך זמן? כי התוכן שמייצר את הלידים פשוט מנותק מרצפת המכירה! 

למומחי השיווק, הפרסום והתוכן שעובדים בשבילכם, אין מושג אמיתי במכירות. הם לא חטפו אלפי ניתוקי טלפון בפרצוף או טריקות דלת. הם לא מכירים את ההתנגדויות שמקשות על אנ י ש המכירות שלכם. בשל כך הלידים מגיעים על סמך “בלה בלה” לא מדויק. 

אבל יש לזה פתרון חדשני, רלוונטי יותר מאי פעם: פיוז’ן חכם בין מכירות, שיווק ופרסום, שמנפץ את החומות בין העולמות ומביא לידי עלייה מיידית באיכות הלידים ובגרף הסגירות. 

בספרו השני, לוטן סגל מרחיב את יריעת רב המכר של “למכור כאילו יש מחר” ומלמד: 

  • איך למצות את כל הלידים הקיימים במקום לשרוף כסף במירוץ אחרי “עוד” לידים?
  • מה גורם ללקוחות להיעלם לנו גם אחרי אינטראקציה חיובית? 
  • איך עושים פולו־אפים בצורה שונה לחלוטין ממה שאתם עושים היום? 
  • מהי הבעיה הגדולה בקידוש מדדים לא חשובים: מעורבות, לייקים, הקלקות וכו’?

בונוסים בלעדיים שאסור לפתוח יום עסקי בלעדיהם: 

  • איך לא לאבד לקוחות בסללום המדמם שבין פרסום ואוטומציה גנריים למכירה פרסונלית? 
  • איך הופכים “נדל”ן מת” (הלידים שהצטברו ולא קורה איתם שום וכלום דבר) למכירות? 
  • חשוב!!! השיטה המפתיעה למרתון מכירות אפקטיבי בטירוף באמצעות שימוש בתוכן בלבד. 

בונוס: צילומי מסך מפורטים שמעניקים הצצה אמיתית לחיי מכירות בפועל 

התוכן הוא המלך, ובוודאי הדרך הטובה ביותר לייצר ולטפח לידים, “לבשל” לקוחות, לבנות מסע לקוח ועוד המון דברים. הגיע הזמן שתעבדו איתו נכון, לטובת המכירות. ברוכים הבאים לעידן התוכן המכירתי!

לוטן סגל משמש כיועץ, כמרצה מבוקש וכמומחה בתחום שיפור מערכי מכירות של חברות וארגונים. 

בעל ניסיון של כעשרים וחמש שנים בתחום. מאחוריו אלפי הרצאות, ימי עיון, הדרכות וסדנאות. 

מלווה חברות בכל הנוגע לבנייה ופיתוח של תורות מכירה, כתיבת תסריטים, בניית מודלי תגמול ותמריצים לצוותי מכירות, הכשרות מנהלים ועובדים בכל הדרגים, וכן מתמחה בתחום הכתיבה, התוכן והקריאטיב. 

ללוטן תואר בכלכלה עם התמחות בשיווק ומימון, למד NLP בלונדון אצל ד”ר ריצ’רד בנדלר, וכן למד תסריטאות וכתיבה בבית הספר לקולנוע ע”ש סם שפיגל, וקופירייטינג ב- ACC – תרצה גרנות.

 

 

לרכישה במנדליי מוכר ספרים
לרכישה בעברית לרכישה בנטבוקס
לרכישה דרך ביבוקס
לרכישה באינדיבוק


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים