הוצאת ספר דיגיטלי בארבעה צעדים בלבד!

 הגעת לשלב המרתק שבמהלכו יצא כתב היד שלכם לאור. אל חשש, אנחנו כאן אתכם, מלווים אתכם צעד אחר צעד, מרגע קריאת שורות אלו ועד לרגע שבו הספר שלכם מוצג לקנייה בחנויות המקוונות ברשת או נמכר כספר מודפס.

נתחיל?

הצעד הראשון – נעים להכיר…

כדי שנוכל להכיר זה את זה, להבין את עולמכם ורצונכם עבור ספריכם, אנא צרו עמנו קשר, תוכלו להשיגנו ב- 09-7684441, ניתן גם לשלוח אלינו את כתב היד בפורמט וורד או אינדיזיין למייל Info@epublish.co.il  ואנחנו ניצור עמכם קשר. נברר ביחד מהם דרישותיכם והעדפותיכם ואיך אנחנו משתפים פעולה בהפקתו, נוכל להתקדם בדרך היעילה והמהירה ביותר.

הצעד השני – תיאום ציפיות וחתימת הסכם

עכשיו, כשאנחנו כבר מכירים, ויודעים באיזה שלב של הפקת הספר אנחנו משתפים פעולה. במידה ובחרתם לקבל שירותים הקשורים לעריכת הספר או לעיצובו הגרפי, ePublish תוכל להציע לכם עבודה משותפת ישירה ועצמאית עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וכן את חבילת הפקת הספר המתאימה לכם. ביחד נבנה עבורכם את המסלול הנכון ביותר ובמחיר הוגן. שירותי ההכוונה והייעוץ שלנו הם ללא כל התחייבות מצדכם, ואנו בטוחים שתוך זמן קצר תבינו שמה שעומד לנגד עינינו אלו אתם, אתם וכתב היד שלכם.

צעד שלישי – יוצאים לדרך

בשלב זה, לאחר חתימת הסכם אנו מתחילים במלאכה. המרת הספר לפורמט אלקטרוניעיצוב הכריכה (במידה ועדין אין), עימוד הספר (במידה ותהיו מעוניינים להדפיסו), וכן הלאה.
הכול בהתאם לבקשתכם.

לאחר השלמת העבודה תידרשו לאשרה לפני פרסום הספר בחנויות המקוונות או הדפסת הספר.

הצעד הרביעי – אנחנו עובדים בשבילך

כעת, כשהספר בחנויות, מתחיל שלב השיווק של הספר, קידומו במרחב האינטרנטי ומכירתו בחנויות המקוונות ובערוצים השונים. שלב חשוב זה מאפשר לקהל היעד של ספרכם לדעת על לידתו וכך להגיע אליו בקלות. בדרך זו תוכלו לראות את ספרכם נמכר במספר העותקים המקסימאלי ותזכו לקטוף את הפירות אחרי העבודה הקשה של כתיבתו.

אנו מבצעים את הסליקה בעבורכם, וכך מרבית הרווחים ממכירת הספר הם שלכם!

הצעד החמישי – שירות, שירות שירות

הבטחנו בארבעה צעדים – שלכם, לא שלנו. הצעד החמישי והחשוב מכול הוא שלנו.

הוא מלווה אתכם מהרגע בו בחרת לפנות אלינו, עוד לפני שלחצנו ידיים אלקטרוניות ובחרנו לצאת לדרך משותפת. השירות שלנו הוא שמייחד אותנו, אנחנו מדברים באנשים, אנחנו מדברים בגובה העיניים. זה הצעד שלנו שייקח אתכם אתנו קדימה.

צרו קשר עוד היום