מטיוטה ראשונית לספר – מהי הדרך האפקטיבית לפרסום ספרך?

מטיוטה ראשונית לספר – מהי הדרך האפקטיבית לפרסום ספרך?

סיום כתיבת הטיוטה הראשונית היא אבן דרך משמעותית בתהליך הוצאת הספר לאור. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.
קיבצנו עבורך חמישה טיפים מעולים ומנוסים המרכזים את השלבים ההכרחיים של המעבר מטיוטה להוצאת ספר.

1. שאל את עצמך, האם באמת סיימתי?
קרא שוב את היצירה שלך, קריאה ביקורתית.
נסה לדמיין שמישהו אחר כתב את הספר.
רשום הערות תוך כדי קריאה.
העבר את הטיוטה בין אנשים שאתה סומך על דעתם, מורים, מנחים, סופרים, או אפילו בפורומים באינטרנט.
בקש חוות-דעת ושנה תכנים בהתאם (אם נראה לך נכון).

2. מצא עורך מקצועי!
הידעת, הכותבים הטובים בעולם, לעולם לא יוציאו ספר לפני שעבר עריכה.
זה כלל אצבע – כל ספר זקוק לעריכה.
העריכה מהווה חלק משמעותי, חשוב ובלתי נפרד מתהליך הוצאתו של הספר לאור.
ספר דיגיטלי, ספר מודפס או חוברת, עליהם לעבור עריכה מקצועית.
גם אם אתה סופר מוכשר ביותר, גם אם את משוררת ברוכת כישרון, אתם צריכים ורוצים שהספר שלכם יעבור עריכה.
עריכה תמיד מטיבה עם הספר וברוב מוחלט של המקרים-נחוצה.
ישנן כמה רמות של עריכה, החל מעריכת עומק, עד עריכה לשונית והגהה.
לשימושך: רשימת העורכים שלנו.

3. הכנות מקדימות לפרסום
השלב הבא, הוא להכין את הפרסום בפועל. ראשית, יש לבחור עיצוב מושך ומעניין לכריכת הספר. אם הנך נמצא בשלב בחירת הכריכה, כדאי מאוד לקרוא עשרה טיפים לעיצוב כריכת ספר מנצחת!
במקביל, העבר את הספר למומחה שיקרא אותו ויבחר ציטוטים מתאימים ומושכים לכתיבה על גב הכריכה.בחירה של ציטוטים מעניינים מתוך הספר יכולה לשמש להפצה הספר דרך הודעות לעיתונות, בפורומים ועוד.
עוד עניין שעליו עליך לתת את הדעת, באיזה פורמט תרצה לפרסם את הספר? ספר דיגיטלי? ספר מודפס? הוצאת איפאבליש מאפשרת הוצאת ספרים אלקטרונים וספרים מודפסים במחיר הוגנים ובשירות מנצח. לקבלת הצעה מתאימה, צור קשר

4. שיווק

נושא השיווק הוא רחב ומהותי מאוד. יש צורך להקדיש זמן ומחשבה על השיווק והפרסום הרבה לפני השקת הספר. הקדשנו מאמרים רבים לנושא שיווק, פרסום ויח”צ .
כאן, נביא שש עצות נבחרות, אך אנו ממליצים מאוד לקרוא את כל המאמרים בנושא. זה כדאי!

* הקם דף סופר ייעודי כאתר או עמוד בפייסבוק. לשימושך, מדריך מפורט
* הצטלם תמונה מקצועית שתשמש אותך בפרסומים השונים
* כתוב את הביוגרפיה שלך תוך הסבר על נסיון רלוונטי ומומחיות בתחום הקשורה לעלילת הספר.
* באתר/דף הפייסבוק שלך רצוי שיהיו הפריטים הבאים: תמונה מקצועית, ביוגרפיה ערוכה היטב, תמונת כריכת הספר, ציטוטים נבחרים, ביקורת וסקירת מומחים, לינק לרכישת הספר. בעתיד, הקפד להזין את האתר בביקורות, המלצות, פרסומים, תמונות מהשקות וכו’. הקפד על תמונות איכותיות ובעלות רזולוציה גבוהה.
*  הכר את המרחב האינטרנטי, הקוראים הפוטנציאלים שלכם נמצאים בקבוצות בפייסבוק, בפורומים שונים ועוקבים אחרי בלוגים מובילים. כדאי להתחבר למקומות האלו, להשתתף השתתפות פעילה וליצור דריסת רגל אפקטיבית בקרב קהל הקוראים.
* לקבלת מגוון חוות דעת, כדאי לחלק דוגמאות מהספר למובילי דעה ומומחים כדי שיכתבו ביקורת, סקירה ובכלל יפיצו את הבשורה בדבר הספר המעולה שכתבתם.

5. קדם את הספר שלך
הספר שלך כבר נמכר בחנויות המקוונות כספר דיגיטלי, או בחנויות הספרים כספר מודפס, או אצלך בבית במשלוח אישי.
זה הזמן לחשוב איך להדגיש את התועלות ברכישת הספר.
מחפש? רעיונות, הנה כמה…
* לפרסום עצמאי, קרא במדריך הנפלא הבא
* השתמש במדיה החברתית, פייסבוק, אינסטגרם.
* חשוב על מקומות נוספים לפרסום הספר, תוכניות רדיו, טלוויזיה, פודקאסטים ועוד.
* חפש מבקרים, בלוגרים ומובילי דעה שיסכימו לקרוא את הספר ולחוות עליו דעה.
* ערוך ערבי קריאה בביתך, בתי חברים ובטבע.

עברת על הרשימה? ביצעת הכל בהצלחה?
כל הכבוד! זה הזמן למסיבת השקה לחגוג את השגך הנפלא, להודות לקוראים על שבחרו לקרוא את הספר שלך וכמובן, לחברים ולמשפחה על התמיכה בך.
בהצלחה!

צרו עמנו קשר

שם *

כתובת מייל *

נושא הפנייה

תוכן הפנייה