ריאיון חגיגי עם יובל אברמוביץ' 

ריאיון חגיגי עם יובל אברמוביץ’ 

ריאיון חגיגי עם יובל אברמוביץ’  לרגל חגיגות שבוע הספר ראיינו את יובל אברמוביץ’ – עיתונאי, תסריטאי, שחקן, מרצה, יזם, מו”ל וסופר בין-לאומי (מחברם של תשעה

אומנות הקריינות לספר אודיו

אומנות הקריינות לספר אודיו

אומנות הקריינות לספר אודיו למה סופרים צריכים לשים לב בקריינות עצמית לספרי אודיו   העברת רגשות ודינמיקה דרך הקול היא אומנות שדורשת תרגול, הבנה עמוקה

על שגיאות נפוצות בלשון

על שגיאות נפוצות בלשון

על שגיאות נפוצות בלשון   גם כותבים מוכשרים, רהוטים ומנוסים עלולים לשגות בשפה, בין אם מחוסר תשומת לב, בין אם מחוסר ידיעה ובין אם משום

שיווק ספרים באינסטגרם

שיווק ספרים באינסטגרם

שיווק ספרים באינסטגרם אינסטגרם היא כבר מזמן לא אפליקציה המשמשת בעיקר צעירים או חובבי צילום ואסתטיקה, אלא רשת חברתית המותקנת כמעט בכל מכשיר טלפון. כמו

מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר.ת

מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר

מה חשוב לדעת כשמקימים אתר סופר.ת? להקמה של אתר אינטרנט יש כמה יתרונות בולטים: הוא משמש כמעין בית המאגד מידע מורחב עלינו כיוצרים, על הספר

שבוע הספר העברי - איך לשווק

שבוע הספר – מסורת של חגיגת ספרים

רבים מאיתנו זוכרים את יריד שבוע הספר עוד מהילדות, את השיטוט עם בני המשפחה והחברים בין הדוכנים העמוסים ספרים צבעוניים ואת המפגשים המרגשים עם הסופרות

איך לשווק את הספר שלך בחינם

איך לשווק את הספר שלך בחינם

בואו נניח את הדברים על השולחן, כשאנחנו רואים ספר כמוצר לכל דבר שאנו רוצים למכור, חשוב להסתכל למציאות בעיניים: אפשרויות הפרסום או הקידום הקיימות כמו

לא שילמתם על לקטורה? אתם המוצר!

לא שילמתם על לקטורה? אתם המוצר!

מי ששלח את ספרו לאחת ההוצאות לאור נתקל לרוב באחד משני המצבים הבאים: הוא נדרש לשלם מחיר סמלי על לקטורה, וברוב המקרים נדחה בידי ההוצאה,

איך להשיג סקירות לספר שלך

איך להשיג סקירות לספר שלך

כיצורים חברתיים, הנטייה הטבעית שלנו היא להסתמך על המלצות של אנשים אחרים, גם כשאנו בוחרים ספר לקריאה: בני משפחה, חברים ומכרים שאנו סומכים על טעמם,

רעיונות לקידום ספרים במדיה החברתית

רעיונות לקידום ספרים במדיה החברתית

לצד הצמיחה בספרות העצמאית, שהפקיעה מבתי ההוצאה לאור המסורתיים את הבלעדיות להוצאה לאור של ספרים, חלה צמיחה של המדיה החברתית. קשה לדמיין את הימים שבהם