על השירות הזה לא כדאי לוותר!

כל אחד מהסופרים שלנו בחר להוציא לאור ספר מסיבותיו שלו. חלק מבקשים להנחיל את סיפורם לדורות הבאים, חלק הם מובילי דעה ידועים, שהתובנות שלהם והיצירה שלהם כובשות והם מעוניינים להשאיר חותם בעולם, חלק פשוט ביקשו להגשים חלום – להחזיק ביד את ספרם. בגלל הצרכים המשתנים הללו החלטנו על שירות של הדפסת ספרים בכמות מותאמת אישית.

אנחנו מאוד אוהבים את השירות הזה כי הוא נותן פתרון מותאם ומדויק לצרכים השונים, לתקציב ולסוג הספר.

יש אפשרות להדפיס ספרים בכמות קטנה, רק כדי “להרגיש” את הספר ולשלוח כמה עותקים לאנשים שדעתם על היצירה חשובה לכם. יש אפשרות להדפיס מאה ספרים או כמה מאות, ולשווק למעגלים הקרובים, וכמובן, יש אפשרות להדפיס ספרים בכמות גדולה המיועדת לשיווק ולמכירה בקנה מידה גדול.

ההמלצה שלנו, אם אין כוונה לשווק את הספר בחנויות הספרים הגדולות, ואם אין כוונה להשקיע ברצינות ביח”צ ובשיווק – אין טעם להדפיס מראש כמות גדולה. אפשר להדפיס מהדורה קטנה יחסית ולהדפיס עוד לפי הצורך.

 

בעבר נהגו להדפיס ספרים בשיטה שנקראה “דפוס אופסט”. בשיטה זו מחירו של כל עותק בודד היה יורד ככל שהדפיסו עותקים רבים יותר. הסיבה לכך הייתה שבדפוס אופסט היה צורך להכין לוחות דפוס מיוחדים.

אולם היום, כשרוב בתי הדפוס עברו להדפסה דיגיטלית, אין הפרשים משמעותיים במחיר לעותק בודד אם מדפיסים מאה ספרים או אלף ספרים.

 

לפני שאתם מחליטים על כמות הספרים שאתם רוצים להדפיס, חשבו: האם אתם מתכוונים לפעול באופן אינטנסיבי לשיווק הספר והפצתו? האם אתם מתכננים מסיבת השקה לספר? אם התשובות לשאלות הללו היא: כן, כדאי לכם להדפיס כמות גדולה של ספרים. אם אתם מבקשים למכור אותו במעגלים הקרובים, לקבל משוב מהקוראים ולהחליט על המשך דרכו של הספר – כדאי לכם להדפיס מראש כמות קטנה.

מוזמנים לצור עימנו קשר. 

למה אנחנו לא ממליצים להפיץ את הספר בחנויות הספרים ברחבי הארץ