מכונת השיווק – עפר לנדוי
״מכונת השיווק" הוא ספר הדרכה מעשי שמטרתו לאפשר
לכל יזם ובעל עסק להקים מערך שיווק מנצח.
מכונת השיווק מורכבת משישה חלקים:
.1 ההבטחה-תעודת הזהות השיווקית של העסק.
.2 המיתוג והתשתית השיווקית.
.3 תכנון תקציב השיווק של העסק.
.4 הטכניקה-תהליך יצירת רצף של פניות לעסק.
.5 המכירה-ניהול משפך המכירות ותהליך גיוס הלקוחות.
.6 ניהול-הדרך להפוך את הלקוחות לנכס החשוב ביותר של העסק.
'מכונת השיווק' הוא לא עוד ספר שיווק אלא שיטה מנומקת, משנה סדורה ועדכנית
הכוללת התייחסות להיבטים היצירתיים, המקצועיים והניהוליים שהופכים עסק
לסיפור הצלחה אמיתי.
עפר לנדוי-יליד 1967 , מלווה עסקים בתהליכי הקמה, ניהול ושיווק החל משנת 2007 .
במהלך שנים אלו צבר ניסיון רב בעבודה מול מעל אלף עסקים מתחומים שונים ומגוונים.
מתוך ההשכלה הפורמלית והנסיון העצום שצבר בשטח, פיתח את 'מכונת השיווק'
תפיסת העולם המגובשת של עפר לנדוי בכל הקשור לניהול עסקים בכלל ושיווק
ומכירות בפרט, מוטמעת באופן קולח בטקסט ומספקת לקורא, היזם המתחיל
או בעל העסק המנוסה, ערך מוסף משמעותי הניתן למימוש הן בתהליכים
האסטרטגיים והן בפעילות היומיומית של העסק.
מרטין הוא ילד רגיש ומיוחד המתגורר ברוסריו, ארגנטינה. הוא מגלה את יהדותו ומחליט להגיע לבית ספר היהודי כנגד רצון הוריו. שם הילדים האחרים מתעללים בו, לא מבינים אותו, לא מגלים בו את ייחודיותו. מתוך סבלו, הוא מגלה תופעת טבע ייחודית, שעלולה להביא כיליון לעולם, תוך כדי גילוי אהבת בוסר אסורה.
ירחמיאל נולד עם תסמונתת דאון, להורים דתיים. סביב התפתחותו ההורים שלו מגלים קשיים שעד אז לא הכירו. ירחמיאל לא מדבר, אך לעיתים פיו מבטא מילים, שאיש מלבד אמו לא מאמין שהוא יכול להגיד. המערכת הזוגית מתנדנדת ועלולה להתפרק, ומתוך הכאוס המשפחתי נולד סיפור אהבה אסור, סיפור אהבה של שיבה למקורות, ונבואה לבאות.
העולם אפוף עשן ואין פתרון לשיממון, למחלות ולמוות. ואולי מישהו יוכל לעזור? מתוך אהבת אמת וכוונה ייתכן ותימצא התשובה.