להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית – האותיות הקטנות.

להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית – האותיות הקטנות.

להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית – האותיות הקטנות.

להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית – האותיות הקטנות.

להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית זו דרך הוצאה לאור הנבחנת ע”י סופרים רבים בארץ.

בשורות הבאות נסביר מעט במה כרוך התהליך ומה עליכם לדעת לפני שאתם בוחרים להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית.

עלויות:

טווח העלויות של הוצאה עצמית הוא רחב מאוד. עלויות העריכה, לדוגמה, הן נגזרת של כמות המילים ושל סוג העריכה הנדרש. עלויות ההדפסה קשורות למספר העותקים, וקיימים משתנים נוספים. ניתן לומר כי עלות הוצאה לאור של ספר בהוצאה עצמית יכולה לנוע בין מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים. אם אתם מבקשים להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית, בררו מה יהיו עלויות העריכה על כל שלביה (עריכת תוכן/עריכה ספרותית, עריכת לשון והגהות) מה עלות העימוד ועיצוב הכריכה ואת עלויות ההדפסה, השיווק והיח”צ.

שיווק הספר לקהל הרחב:

נכון לכתיבת שורות אלו, יש שתי רשתות גדולות בישראל, צומת ספרים וסטימצקי. לרוב, בשתי הרשתות הללו הספרים שיוצאים לאור בהוצאה עצמית מוצגים רק בחלק מהחנויות ולא במקום בולט לעין. לעיתים הם מודחקים לפאתי החנות ובלא מעט מקרים – אפשר למצוא אותם רק במחסנים.

כעבור חודש – חודש וחצי, אם המכירות שלא הספר לא ימריאו, העותקים יישלחו לביתו של הסופר באריזות ובארגזים.

עם זאת, חשוב לזכור: לבחירה שלכם להוציא לאור ספר בהוצאה עצמית יתרונות רבים. אם אתם מתלבטים בין הוצאה לאור עצמית או מסחרית, לחצו כאן ובדקו את העניין לעומק.

אם בחרתם לצאת למסע המרתק של הוצאה לאור עצמית, אנו ממליצים להשקיע בשיווק הספר כדי ליצור עבורו חשיפה רחבה ולגרום לו לככב על מדפי הספרים בחנויות ובבתי הקוראים. מומלץ לקרוא כאן איך ניתן לשווק את הספר שלכם והיכן.

איפאבליש – הוצאה לאור היא הוצאה לאור עצמית שנולדה מתוך השטח, מתוך צרכים של סופרות וסופרים, של אנשי אקדמיה, של מומחים בתחומם ושל אנשים רבים שבחרו להגשים חלום ולהוציא לאור את יצירתם ולהשאיר חותם בעולם.

חרטנו על דגלנו הקשבה וחדשנות, חשיבה מקורית ויצירתיות. בהתאם לאלו יצרנו חבילות מגוונות של הוצאה לאור. מוזמנים לקליק ולגלות איזו חבילה מתאימה לכם.

בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו את כל אנשי המקצוע הטובים שיספקו לכם שירותי עריכת תוכן, שירותי שיווק לסופרים, חוות דעת מקצועית לספר ועוד. לחצו כאן כדי לעבור לשירותים שלנו.

איפאבליש – הוצאה לאור, לצאת אל קדמת הבמה!

 

 

 

Share this post


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים