משרדים? בשביל מה?

למה משרדים

משרדים? בשביל מה?

אני רוצה להוציא ספר, אפשר להיפגש?

ובכן, קודם כול, התשובה היא, כן. כמובן.
נשמח להיפגש ולשוחח על הספר החדש שלך, להציע את מגוון השירותים שלנו ולבחון כיצד נוכל לסייע לך בתהליך המרגש כל כך. זאת הדרך הקלאסית והוותיקה להכיר הוצאת ספרים, להיפגש (ואולי להיפגש שוב, ושוב, ושוב) לחתום ולצאת לדרך.
אז כן, אנחנו נשמח להיפגש, אבל – מה דעתך להוציא את הספר באופן אחר?
באופן שמתאים יותר לעידן החדש שבו, בין השאר, כולנו משתדלים למקסם את העשייה שלנו, לקצר זמנים ולהיעזר בטכנולוגיה כדי לחסוך מאיתנו הוצאות מיותרות ובזבוז זמן?

נשמע לך טוב?

ובכן, נעים להכיר: הוצאת הספרים הראשונה בישראל שאין לה משרדים!

למה אין לנו משרדים?

הבחירה שלנו שלא לשכור משרדים היא חלק מתהליך עולמי שמהותו היא שינוי הסדר הידוע ופתיחת הראש לרעיונות חדשים שמשתלבים טוב יותר עם החיים כיום, בעולם החדש.
לתפיסתנו, בעולם שבו המרחקים הצטמצמו, התקשורת בין בני אדם נעשתה נגישה מאוד ובעלת ערוצים רבים, בעולם שבו מחקרים מוכיחים כי עובדים שעובדים מהבית הם מאושרים יותר, יצרנים יותר ויצירתיים יותר – אין כל סיבה שניצמד לרעיונות שעבדו בעבר ולא ניפתח לרעיונות החדשים, הטובים והיעילים של שוק העבודה במאה ה-21.
לכן, אין לנו משרדים וכל אנשי המקצוע החרוצים והמעולים שלנו עובדים מהבית (או מבית קפה, או מחללי עבודה, מה שנוח להם ולפי בחירתם).
עורכות, מגיהות, מעמדות וגרפיקאות, אנשי שיווק וסופרי הצללים – כולם בוחרים בעצמם את המקום המועדף עליהם לעבודה והתקשורת בין האגפים השונים מתבצעת במיילים, בשיחות וידיאו ובהודעות טקסט. כפי שנכון, יעיל ומוצלח יותר לתקשר בעידן שלנו.

איך החידושים והייחודיות שלנו משתלבים בחזון של איפאבליש?

כדי לענות על השאלה הזאת, עלינו ללכת מעט אחורה בזמן, לשנת 2013, השנה שבה נוסדה הוצאת הספרים איפאבליש. ההוצאה הוקמה כדי להביא את בשורת הספרים הדיגיטליים לישראל, מתוך הבנה שזה הכיוון שאליו הולך שוק הספרים, כיוון שתהליכים והמציאות מצביעים על שינוי הרגלי הקריאה – פחות נייר ויותר קריאה ממסכים. אומנם מאז צמחנו והתרחבנו מאוד, ואנו מספקים את כל שירותי ההוצאה לאור, אבל העקרונות שלנו נותרו כמות שהם מיום היווסדותה של ההוצאה, ולמעשה רק התחזקו במהלך השנים. אנחנו חושבים ירוק ולכן הבחירה שלנו שלא לשכור משרדים משתלבת היטב בחזון הכללי של צמצום (ככל האפשר) של שימוש במשאבי טבע ובחומרים שמזיקים לסביבה. למשל, אם עובדים מהבית אין צורך לנסוע למשרד = השימוש בדלק פוחת.

בנוסף, חרטנו על דגלנו עקרון המנחה אותנו לספק שירות מעולה במחיר הוגן. הגינות היא כלל מנחה חשוב ומהותי אצלו. בגלל הבחירה שלנו שלא לשכור משרדים, אנחנו חוסכים את ההוצאות הנלוות לשכירות של משרדים, ולכן יכולים להציע מחירים טובים יותר לסופרים שלנו, ולאפשר להם לעבוד ישירות מול אנשי המקצוע (עורכים ומגיהים) בלי לשלם לנו כל עמלה.

אפשר להוציא ספר בלי להיפגש פיזית?

בהחלט כן. יעידו על כך עשרות הסופרים שלנו ששוהים בחו”ל, או שסדר יומם עמוס והם אינם יכולים לאפשר לעצמם להיפגש, או שהם מעדיפים לעשות בזמנם דברים אחרים ולא לכלות אותו על דברים שבהחלט אפשר לוותר עליהם, כמו פגישות.

השתכנעתי! איך זה עובד?

באופן הכי פשוט וקל (וחסכני בזמן). לוחצים כאן, בוחרים את החבילה המתאימה לצרכים הספציפיים של הספר, שולחים את קובץ הספר ומקבלים הצעת מחיר.

אם הספר לא עבר עריכה, אפשר לפנות אלינו להצעת מחיר לעריכת הספר, ובנפרד לקבל הצעת מחיר להפקתו. למה בנפרד? כדי לחסוך לכם עלויות ולשלם לעורכים שכר הוגן.

מוזמנים ליצור קשר.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים