הוצאה לאור של ספרים – איפאבליש – נעים להכיר!

הוצאה לאור של ספרים – איפאבליש – נעים להכיר!

מחפשים הוצאה לאור של ספרים המשלבת את היתרונות של הוצאה לאור עצמית והוצאה לאור מסחרית?

איפאבליש – הוצאה לאור, הקשיבה במשך שנים לצרכים שלכם ורקחה עבורכם את חבילות ההוצאה לאור האופטימליות עבורכם.

אז איך עובדת הוצאה לאור של ספרים ואיך עובדת הוצאה לאור איפאבליש?

בהוצאה לאור של ספרים מתמנה מנהל פרויקט מטעם ההוצאה, שהוא האחראי על לוחות הזמנים ועל תיאומים עם אנשי המקצוע, על השיווק ועל ההפצה, אך פעמים רבות הזכויות על הספר הן של ההוצאה לאור ולא של המחבר שלא כמו במקרה של הוצאה לאור עצמית. במקרים אחרים להוצאה לאור אין הסכמי הפצה רחבים, וכך הפצתו של הספר מוגבלת.

האם אפשר לשלב את היתרונות של הוצאה לאור עצמית עם היתרונות של הוצאה לאור מסחרית?

זו השאלה שהדהדה אצלנו, והיא שהובילה אותנו לפתח את המסלול הייחודי להוצאה לאור עבור כותבים שרוצים ליהנות מכל העולמות.

הוצאה לאור של ספרים – איפאבליש עוסקת בדיוק צרכים:

כבית הוצאה לאור, אנו פעילים בשוק שנים רבות. הפעילות שלנו והאוזן הקשבת לצרכים המשתנים הובילו אותנו לפתח חבילות הוצאה לאור בהתאמה אישית. תוכלו לבחור את האפיק המתאים לכם ביותר וליהנות מהיתרונות של הדפסה לפי דרישה.

הוצאה לאור שחוסכת בעלויות שלה – חוסכת בעלויות שלכם:

עוד בתחילת הדרך הבנו שאנו רוצים לצאת עם בשורה חדשה לכותבים הישראלים, בשורת החדשנות והקדמה. ברוח העידן החדש, ומתוך החלטה ערכית, אנחנו הוצאה לאור של ספרים שאין לה משרדים. החלטנו למקסם את היתרונות של התקופה שבה אנו חיים ולוותר על השיטה המסורתית לניהול, שכוללת הוצאות של שכירות, ארנונה, תחזוקה ועוד. אנו משתמשים בכלים טכנולוגיים מתקדמים ליצירת קשר, לניהול פרויקטים ולמפגשים. הפגישות שלנו מתנהלות, לבחירתכם, באופן מקוון או בחללי עבודה מותאמים.

חותכים את עמלות התיווך:

המחשבה על רווחתם של הכותבים מתבטאת גם בהחלטה שלנו לאפשר לכם לעבוד ישירות מול העורכים. בניגוד להוצאות אחרות, התמחור עבור העריכה הוא נפרד ויועבר לעורכים לפי ההסכמים שיהיו לכם עימם, ללא עמלת תיווך של ההוצאה.

כל התמלוגים על הספרים המודפסים – שלכם!

החידוש הגדול שלנו, אתם יכולים למכור את הספר המודפס שלכם בכל אפיק שתבחרו, בלי לשלם עמלה להוצאה לאור. בשונה מהמקובל בשוק הספרים, איפאבליש מאפשרת לכם למכור את הספר המודפס ישירות, ולא לשלם אחוזים להוצאה עבור כל עותק שנמכר.

כל היתרונות הללו, נוסף על היחס האישי, ההוגנות, החדשנות והאהבה לספרים ולסופרים, מובילים את איפאבליש להיות הבית החם לאנשי המילים.

רוצים לדעת עוד? פנו אלינו. נשמח להכיר 😊

 

 

 

Share this post


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים