ריאיון עם הסופר אייל גפן

אייל גפן

ריאיון עם הסופר אייל גפן

אייל גפן בן ה-73 היה בעברו הרחוק שחקן בקולנוע, בתיאטרון ובסרטים. הוא פרש לפני 38 שנים, כי התחום הפסיק לעניין אותו. לאחר מכן הוא הקים חברה להפקת קמפיינים שיווקיים בארץ ובעולם.

מאז הפיק 5000 קמפיינים שיווקיים, ביים תשע מערכות בחירות וליווה אנשי עסקים, יזמים ופוליטיקאים. לפני תשע שנים עצר את המרוץ והפך למנטור עסקי ושיווקי. גפן מגדיר מנטור כ”אדם שלוקח את כל שנות הניסיון שלו, ומכניס אותו לארגז כלים. מגיעים אליו אנשים ובעלי עסקים לתקן את חייהם האישיים והעסקיים.”

מה נתן לך השראה לכתיבת הספר, מאין הגיעו הרעיונות? 

“ההשראה לכתיבת הספר באה מתוך 36 שנים, שבמהלכן הייתי צריך לספק תשובות ופתרונות מאוד יצירתיים ומאוד רווחיים לאנשי עסקים. אנשי עסקים הם מאוד יצריים והעיניים שלהם לא מפסיקות לגדול. לא פעם עולם העסקים הוא כמו גן ילדים. תשעים אחוז מעסקים זה להביא אנשים אל תוך העסק שלך. וזה מצריך יצירתיות, אומץ ותשוקה אין סופית.” 

איך חווית את תהליך הכתיבה עצמו? 

“נהניתי מכל שנייה. כשאתה כותב על דברים שעשית זה מרומם. תהליך הכתיבה היה בשבילי מנוחה. לא הייתי צריך לרצות אף אחד ולא הייתי צריך להצטיין ולא הייתי צריך להספיק. כשכתבתי את הספר טעמתי שוב את החיים “

מהי התגובה הכי מרגשת שקיבלת מקוראים? 

“התקשר אלי חבר מלוס אנג’לס שקרא את הספר ואמר לי: ‘התחלת לי את החיים מחדש…’

אמרתי לו:’אי אפשר להתחיל חיים מחדש אפשר להמשיך אותם יותר טוב…'” 

הוצאה לאור – ספר בבקשה בכמה מילים על החוויה. 

“כשאת או אתה באים להוצאת ספרים עם ספר שכתבתם, תהיו מאוד מדויקים במה שאתם רוצים לראות בסוף. מאד מדויקים. נפרדתי, ופרידה זה כמו מוות. אין לי מושג מה זה ללדת אבל זה אולי כמו ללדת.”   

איך היה לעבוד איתנו, עם איפאבליש?

“אני אף פעם לא עובד עם חברה, אני תמיד עובד עם אנשים.

שלהבת היא אחת מהבחורות היותר איכותיות שפגשתי.

אינטליגנטית, עניינית, חדה ומאוד מעשית.

היא לוקחת ברגישות רבה את החלום שלך והופכת אותו לספר.”  

  

Share this post


WhatsApp chat
שינוי גודל גופנים